Hektiskt

Adam har utslag over hela kroppen som han maste ta medeciner for att fa bort, & medecinen gor honom trott & grinig. Men jag bestammde mig anda for att aka till en stor lekpark & lata dem leka. Allt gick bra & jag hade fika med mig & juice. Adam hade nagra icidenter med andr barn om leksakern i sandladan sa jag fick sta & vakta pa honom sa att han inte tog saker som nagon annan lekte med. Ratt som det var hor jag nagon skrika hjartskarande, & hogt upp pa lekplatsen (man maste klattra for att komma upp) star Olivia & en kvinna forsoker fa henne att hoppa ner till henne, nar jag kommer fram & undrar om vad som har hant forsoker hon beratta for mig, men allt jag ser ar hur Olivias tarar rinner nerfor ansiktet & hur hon hoppar av smarta. Hon ar iaf smart & akte ner fran rutschelkanan & hon sager att hon blev stucken av ett bi. Det var precis under fingrarna dar huden ar som hardast. Jag fick ropa pa Adam & springa till bilen  & aka hem. Val hemma mar hon battre men da sitter hon baklanges pa stolen & lutar sig over ryggstodet & stolen ramlar. Det har har varit en tuff dag. Men efter det, somnade barnen & har nu sovit i over tva timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0