Gym

idag har varit en ganska lugn dag, vi har inte gjort nagot sarskillt & bade Mark & Angela har varit hemm storre delen av dagen. Bada ungarna sov middag med, dock inte samtidigt. sa jag hade bara en unge att leka med at gangen. Sen bar jag mig ivag till gymmet, dar pratade jag med Steve, (min personliga tranare) om kostnader & upplagg for fortsatt personligtraning. For det forsta far alla nya medlemar till gymmet den har manaden 100$ av det ursprungliga priset. Sen far man valja mellan 16, 24 & 36 packet av lektioner. Jag ska nog valja den med 24, da ska jag ha pass med honom varanan vecka & sedan kora programet pa egen hand i tva veckor till nasta lektion, sa att jag kan forsatta utvecklas. priset kommer bli 1455$ tror jag, det betyder att jag kommer betala 150$ i manaden + medlemskapet som ar pa lite mindre an 50$ i manaden. Vad tycker ni? Ar det vart det? Jag tror det skulle vara kul iaf, & sa har jag nagot att gora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0