Fredag kvall

Igar kvall var jag ute med Irene & Kethleen. Vi bowlade tva omganger, jag van bada :). Sen hade vi inget att gora sa vi akte vidare till bion, nar vi kom dit var det tva minuter kvar innan bion borjade. Vi sag Hous Bonny, & den var riktigt rolig, sa den kan jag rekomendera.

Jag kom hem klockan 12 inatt & imorse gick jag upp klockan 7 for att ata frukost, & sen akte jag ivag pa ett step up pass pa Bally. Nar jag kom hem skulle Angela & barnen ivag & kopa skolsaker sa jag akte med, jag kopte mig ett blovk som jag ska anvanda nar jag borjar pa collage. Sen akte vi till en marknad dar man kan kopa gronsaker, de har ocksa en pumpa de blaser upp som barnen kan hoppa i pa lordagar.
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0