Collage

Jag var idag pa collage & gjorde mitt engelska test for engelska som andra sprak. Jag hamnade i den hogsta gruppen, eller egentligen i den nast hogsta, hamnar man i den hogsta far man lasa engelska pa samma niva som de som har engelska som forsta sprak. Men jag var ganska nara att komma i den gruppen, om nu 6 poang ar nara. Men jag ar glad att jag inte hamnade dar. Sa jag pratade med en vagledare, & jag registrerade mig for skrivning & gramatik & marknadsforing. Bara det att Engelska klasserna var pa ett annat collage som ligger lite langre bort, sa jag var tyvarr tvungen att ta bort engelskan eftersom det inte gar att ordna det. Sa jag ar ganska ledsen & besviken nu, for jag saknar faktiskt skolan lite, & jag vill ha lite stimulans sa att jag inte glommer av studietekniken. Sa nu kommer jag inte kunna lasa allt jag hade tankt mig. & om jag tanker efter rikitgt noga sa ar jag faktiskt fly forbannad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0