Mogen nog att prata penssion?

Jag akte ivag till mitt collage forut for att kopa min bok till kursen jag ska borja lasa pa onsdag nasta vecka. Kursen ar Marketing - salesmanship. Boken kostad 132$, vilket var en rejal schok faktikst, men som tur var hade jag pengar med mig sa att det rackte for den. Anledningen till att jag ska lasa marknadsforing ar att jag har stora planer infor min framtid. Nar jag borjar pa universitet i SVerige, kanner jag att jag ha ett extra jobb for att ta mindre lan. & min drom ar att jag ska fa ett jobb pa MQ medans jag laser ekonomi pa universitet. Nar jag ar klar med min utbildning sa vill jag kunna arbeta mig uppat inom MQ & hamna pa ekonomi avdelningen & pa annu langre sikt arbeta dar som arbetsgivare.


Jag har ocksa gjort ett ganska smart val idag. Jag har bestammt mig for att inte fortsatta med den personliga traningen, aven om jag tycker det ar jatte kul, & jag far en ordentlig utmaning. Det finns andra saker som jag kan gora med de pengarna som ger mig mer. Nu har jag gjort ett smart beslut va? Följ min blogg med bloggkoll

Kommentarer
Postat av: linda

jag tycker du är jätte smart darling^^

det vet du^^

du kan träna på egen hand istället och leka med barnen^^

2008-08-27 @ 12:12:38
URL: http://svanung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0