Tisdag

Idag har jag fått reda på att jag åker till USA den 23 juni, biljetten bokas längre fram. Jag ska få hem papper om försäkringar, när jag ska till amerikanska ambasaden och skaffa mitt visum osv. Det känns att det verkligen är på gång nu. Det kanske är därför det känns extra jobbigt att Pär åkte hem imorse för jag vet att jag snart inte kommer att få träffa honom på väldigt, väldigt länge.

På fredag morgon åker vi till Polen, vilket jag ärligt talat inte ser fram emot så mycket. Vad ska vi egentligen göra där i en vecka?

Kommentarer
Postat av: alice

men miklos håll käften. vi kommer ha HUR kul som helst! :D

2008-04-08 @ 20:55:59
Postat av: Anonym

alltid skoj me au pair bloggar:)

2008-04-18 @ 20:09:49
URL: http://sandrisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0