Tandläkaren

Det går fortfarande inte lägga upp bilder för mig. Det stör mig kolossalt mycket. Ska i alla fall ta med mig kamerna till Pär och försöka på hans dator med.


Klockan 08.15 ska jag till tandläkaren. De ska få se till så att den gluggen jag har ska gå igen tills den 11 juni, längre än det tänker jag inte ha tandställning. Jag blir så arga på dem att de inte har lyssnat på mig, jag sa till från början att den måste vara borta till min student. Dessutom kan jag ju knappast åka till USA med den och gå runt med en ospänd räls, ne usch! Bort med den!


Medans jag och Tolou väntar på att min mamma ska hämta oss i Vara, för att köra oss till tåget i Trollhättan, då ska jag och säkert Tolou med äta glass på Hanssons. Gott.


Kommentarer
Postat av: alice

HEY, cheesecakeglass :D

2008-05-05 @ 08:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0