Resultat


 

Det var väldigt nervöst innan rättegången började. De som var innan hade dragit ut på deras förhör och då också dragit över på tiden, vi kom inte in i salen förens 50 minuter efter att vi skulle vart där. Jag satt och halvt om halvt skakade för att jag var så nervös inför mitt vittnes förhör. Men det gick bra. Vi vann rättegången mot Östra Real men de vann sedan hela tävlingen, de hade stått mellan oss berättade Sten, men de hade en bättre process föring, och de var faktiskt en aning dryga. Jag fick i alla fall en termos och en medalj. ;)


Kommentarer
Postat av: Louise S.A. - Aupair i USA

Jag har bott i hela mitt liv i Axvall faktiskt. Och det måste jag påstå är bättre än Skara. Däremot har jag kusiner i Vara. Familjen Ivarsson. Malin John och Emil (John är 20 så han kanske du känner till) och föräldrarna Annika och Thomas.
De säljer också jordgubbar, bor sådär ute på landet du vet och har försäljning av jordgubbar. Ringer de någon klocka när du hör detta?

Ha de så bra!!
Kramar Louise

2008-04-26 @ 15:37:40
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0