Provet

Efter juridiken idag åkte jag hem till Anna och övade på provet. Det var bra att jag gjorde det eftersom jag faktiskt lärde mig något. Provet gick faktiskt riktigt bra, vi får se hur bra när Rutger har rättat proven.

Imorgon ska jag till tandläkaren, ska nog ringa Linda och fråga om jag får sova över hos henne, men jag ska fundera på det lite, har ju lite att packa inför imorgon då jag och Tolou åker till Karlstad. Pär ringde förrut och var jätte arg för att hans biljett till RumpanBar imorgon inte hade lyckats komma fram till honom och så hade den tjejen som hade biljeten åkt hem.

Ska försöka lägga upp bilderna på det jag köpte i Polen, men det har inte fungerat lägga upp bilder på över två veckor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0