Familjen

Som jag skrivit förut bor familjen i ett samhälle utanför Chicago som heter Winnetka. Föräldrarna heter Frances och Kenneth Hopps. De har tre barn, Byron, Madeline och Kathleen.

Byron är 12 år. På fritiden simmar han, spelar hockey på vintern och fotboll vår och sommar. Han spelar både piano och saxofon.
Madeline är 10 år. Hon simmar, spelar hockey, fotboll och piano precis som sin bror. Hon tar även step och jazz kurser.
Kathleen är 7 år. Hon dansar också jazz och hon spelar fiol.

Foton på familje och huset lägger jag upp när jag fått bilderna skickade från Frances.

Kommentarer
Postat av: Louise S.A - Aupair i USA

Jag åker med Skandinaviska Institutet (Aupair In America)

Barnens åldrar låter jättebra, och bra att de har mycket aktiviteter. Jag antar att du kommer köra dem till deras klasser osv då. Och det är jätteskönt att ha ett "mål" under dagen, då blir det inte lika långttråkigt och segt.

Vem är Pär, pojkvän? Jobbigt att ha någon att sakna så men samtidigt måste man göra det som känns rätt i sitt egna liv först och främst.
Utan att skrämma dig nu så hoppas jag att ni båda vet om att du kommer kanske vara/kännas förändrad när du kommer hem. Du är bort ett år och varje dag så kommer du se eller lära dig något nytt för det är inte i Sverige du är. Stora som små saker.
Men det enda man kan göra åt det när man kommer hem mot vänner familj, och kärleken är att hitta tillbaka till varandra. Och det är jag säker på att ni kommer!

Ha de så bra!!
Kramar Louise

2008-04-18 @ 13:26:42
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0