Bålrunda & plugg

Bålrundan igår var alla tiders, massa snacks så det gjorde inget att jag inte åt någon kvällsmat.
Vissa var mer eller mindre berusade, nu ska vi inte gå in på detaljer :P
Jag körde ju i alla fall och var nykter men jag hade riktigt kul inne på kronan i alla fall. Men man kan ju inte påstå att Ladys night är något för mig. Först var det två piloter som strippade, halvt om halvt, jag såg inte om de tog av sig byxrna eller inte. Men sen kommer tre killar från Vara in som brandmän. De var sprittspångande nakna när de gick av scenen. Det är ju bara pinsamt, tycker jag!

Natur prov på tisdag och jag försöker skriva upp allt vi ska kunna på ett papper, jag har en del kvar att göra och ändå har jag suttit med det sen halv 12, alltså fyra timmar.

Frances och Kenneths släkting från Lidköping ringde mig idag och sa att det bara var att ringa nästa gång jag var i Lidköping för att titta i ett fotoalbum hon fått av Frances. Det ska bli roligt. Men det får bli någon gång i nästa vecka eftersom jag och Tolou åker till Pär i Karlstad på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0