Stranden

Igar cyklade jag & Kathleen ner till stranden for att leka & bada. Det var iskallt i vattnet sa vi la ner det, men vi plockade nagra sea glasses. Efter ca 15 minuter gar det ut en varning om en Thunderstorm, alltsa aska. Den kom jatte fort och vi fick skynda oss till cyklarna. Det regnade jatte mycket men nar vi hade cyklat halva vagen stog Ken dar & plocka upp oss. Sen slutade det aska & regna nar vi hade kommit hem, da hade det gatt ca 10 minuter innan det borjade. Sa de har ganska konstigt vader har, sen har jag aldrig hort att de gar ut med varningar om en storm, iaf inte i Sverige.

Det ar jatte kul att ni skickar sms till mig, men det ar battre om ni skickar mejl, jag har inga pengar pa mobilen & kan inte svara.

Jag kan inte ga in pa msn eftersom jag inte har fragat om jag far ladda ner det. Men nar jag har fatt ett eget konto pa datorn ska jag ta mod till mig & fraga om det. 

Kommentarer
Postat av: matilda

vet du var jag är? jag är hos din mamma jag sover över där jag leker med dina saker jag ska spela dina sims spel och miranda ochså.

2008-06-30 @ 09:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0