Midsommar

Midsommar firades hemma hos Pär tillsammans med Hanna, Tobias, Alice, Matilda. Linda var med en liten stund bara. Vi åt ost & godis innan Matilda kom hem från jobbet vid nio, då åt vi middag. Efter det sprang Matilda över till grannarna och hämtade dem, då blev det bad i poolen. Första doppet för i år för mig.

Innan jag åkte till Pär var jag och pappa hos farmor och åt tårta och jag sa hejdå. När vi kom hade farmor fått för sig att jag skulle åka till USA den 19:de så hon det såg ut som om hon nästan skulle svimma när hon såg mig. Sen var jag och mamma och sa hejdå till mormor också.

Inatt klockan ett åker vi från kvänum till Arlanda. Tio i åtta går mitt flyg och nu börjar jag indra hur jag ska klara av det här helt ensam. Men andra har gjort det före mig så jag borde klara det. Pär är ändå mer nervös än mig att han ska komma bort. Han ska ju bara till Arlanda och han har ju min mor och far med sig hela tiden. Det är värre för mig.

Kommentarer
Postat av: Carin - blivande au pair i Augusta, NJ

Hoppas det går bra med transporten till fygplatsen, och att han inte tappar bort sig. :)

Vilken tid går planet från Arlanda?

Hoppas att flyget går bra och att de inte tappar bort någon väska för dig.

/Carin

2008-06-22 @ 14:28:20
URL: http://the-superbug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0